::
شنبه، 5 فروردين ماه 1396
در صورت دریافت گزارش و مشاهده ، با افراد خاطی و متخلفین شدیدا برخورد خواهد شد.
برقراری استراتژی فروش ( تعیین مبلغ مشخص خرید) در گروه های شرکت تخلف محسوب میگردد.
بر اساس نیاز واقعی به محصول و وجود مصرف کننده نهایی اقدام به ثبت سفارش نمایید.
بر اساس بخش نامه کمیته نظارت ، هرگونه انتشار درآمد های بازاریابان در فضای مجازی ممنوع است.
قبل از خرید کالا از شرایط کیفی و قیمتی محصول اطمینان حاصل کنید
هرگونه آموزش در کلیه شعب شرکت (دفتر مرکزی و شهرستان ها) رایگان می باشد.
قبل از خرید از قوانین استرداد و بای بک اطلاع کامل داشته باشید.
در صورت دریافت گزارش و مشاهده ، با افراد خاطی و متخلفین شدیدا برخورد خواهد شد.

- بعد از ارسال نارضایتی از سوی بازاریاب یا مشتری به بخش حل اختلاف درونی شرکت، مدیر ناظر ظرف مدت ۳ روز کاری اطلاعات را برای طرف دیگر ارسال می‌کند. خوانده موظف است، حداکثر ظرف مدت ۵ روز کاری اطلاعات درخواستی را برای مدیر ناظر شرکت ارسال کند. در صورت عدم دریافت پاسخ در این مدت مدیر ناظر نتیجه را به نفع شخص ناراضی اعلام خواهد کرد. در صورت ارسال اطلاعات و توضیحات لازم از سوی خوانده، مدیر ناظر حداکثر در مدت ۱۰ روز کاری نتیجه را اعلام خواهد نمود.

 

- لطفا نوع نارضایتی خود را مشخص نمایید

 

- در صورتی که قبلا فرم نارضایتی را پر نموده اید و کد رهگیری دریافت کرده اید ، جهت اطلاع از وضعیت آن از طریق فرم زیر اقدام نمایید.

 

- کد رهگیری خود را وارد نمایید :