تلفن تماس: 021-45863

ثبت نارضایتی

بعد از ارسال نارضایتی از سوی بازاریاب یا مشتری به بخش حل اختلاف درونی شرکت، مدیر ناظر ظرف مدت ۳ روز کاری اطلاعات را برای طرف دیگر ارسال می‌کند. خوانده موظف است، حداکثر ظرف مدت ۵ روز کاری اطلاعات درخواستی را برای مدیر ناظر شرکت ارسال کند. در صورت عدم دریافت پاسخ در این مدت مدیر ناظر نتیجه را به نفع شخص ناراضی اعلام خواهد کرد. در صورت ارسال اطلاعات و توضیحات لازم از سوی خوانده، مدیر ناظر حداکثر در مدت ۱۰ روز کاری نتیجه را اعلام خواهد نمود.

لطفا نوع نارضایتی خود را مشخص نمایید

لطفا نوع نارضایتی خود را مشخص نمایید

کد رهگیری خود را وارد نمایید

در صورتی که قبلا فرم نارضایتی را پر نموده اید و کد رهگیری دریافت کرده اید ، جهت اطلاع از وضعیت آن از طریق فرم زیر اقدام نمایید.