تلفن تماس: 021-45863
اطلاعیــه شماره 3059

برگزاری جلسه آموزشی ارتباط با مشتریان در بادران

پنجشنبه، 17 تير ماه 1400

واحد امور مشتریان شرکت شبکه بادران به منظور افزایش رضایتمندی بازاریابان و مشتریان روز پنج شنبه 17 تیر ماه برای تمامی کارمندان خود جلسه آموزشی برگزار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شبکه بادران؛ این واحد که دارای 12 کارشناس است به منظور رضایتمندی مشتریان حتی در ایام تعطیل و به صورت تمام وقت پاسخگوی تمامی تماس‌ها و سوالات تخصصی می‌باشد. لذا مدیریت این واحد به منظور افزایش کیفیت پاسخگویی کارشناسان واحد امور مشتریان، دوره‌ای دو ساعته را برای افزایش مهارت و همچنین آشنایی با جدید‌ترین تکنیک‌های ارتباطی برگزار کرد تا از این پس واحد امور مشتریان با کیفیت بالاتری پاسخگوی سوالات مشتریان باشد.
گفتنی است؛ طبق اعلام مدیریت واحد امور مشتریان شرکت شبکه بادران به زودی از طریق برگزاری کلاس‌های تخصصی اطلاعات محصولی کارشناسان حاضر در این واحد نیز افزایش پیدا خواهد کرد تا از این طریق مخاطبان بتوانند پاسخ مناسب و تخصصی از این مرکز دریافت کنند. 

برگزاری جلسه آموزشی ارتباط با مشتریان در بادرانبرگزاری جلسه آموزشی ارتباط با مشتریان در بادرانبرگزاری جلسه آموزشی ارتباط با مشتریان در بادرانبرگزاری جلسه آموزشی ارتباط با مشتریان در بادران