تلفن تماس: 021-45863
اطلاعیــه شماره 2846

دیدگاه و نظریات توزیع‌کنندگان برتر شرکت شبکه بادران؛ تجربه آینده در امروز

شنبه، 4 ارديبهشت ماه 1400

 مصطفی شیخ  متولد 16 آذر سال 1372 در شهر سیستان و بلوچستان است و هم‌زمان با قبولی در دانشگاه شهید بابایی قزوین(برق صنعتی) با رتبه 314 کشوری از طریق یکی از دوستان خود از  16 آذر سال 1393 به شرکت بادران معرفی شد و او هم‌زمانی تولد خود و ورود به شرکت بادران را اتفاقی خوشایند می‌داند.
مصطفی شیخ در خصوص دلیل پیشرفت‌های شبکه شرکت بادران، تأکید کرد:دلیل رشد صعودی بادران نگرش بزرگ دکتر فریدون قربانیان(رییس هیات مدیره) و  مهندس سیده شهره موسوی(مدیرعامل) است که این نگرش به تک‌تک افرادی که با بادران همکاری می‌کنند(پرسنل و بازاریابان) انتقال پیدا کرده که در نهایت باعث شده، همه نفرات با تمام قدرت به رشد و پیشرفت شرکت کمک کنند.دیدگاه مدیران ارشد بادران از روزهای اول تاکنون، دستیابی به بزرگ‌ترین شرکت در زمینه بازاریابی شبکه‌ای در ایران و رسیدن به رتبه‌های برتر دنیا است که درحال حاضر به هدف اول رسیده است.
وی در پایان اظهار داشت: از سال 1396 تاکنون بر تولیدات باکیفیت داخلی تأکید فراوانی شده است و شرکت بادران نیز همواره روی این موضوع تمرکز داشته است، به همین دلیل بدون تردید آینده درخشانی در انتظار شرکت شبکه بادران است و این صنعت حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت. البته فراموش نکنید که در بازاریابی شبکه‌ای آموزش یک اصل محسوب می‌شود و شرکت بادران با راه‌اندازی ساختمانی با 14000 متر وسعت، اثبات کرده که در حوزه آموزش سرمایه‌گذاری وسیعی انجام داده است و در نهایت به افرادی که جویای کار هستند پیشنهاد می‌کنم که با ورود به صنعت بازاریابی شبکه‌ای و دیدن آموزش، در آینده تبدیل به کارآفرینی موفق شوند که البته صبر نیز از نکات کلیدی این صنعت محسوب می‌شود.
قطب آینده اقتصاد
سعید بختیاری نیز توسط یکی از دوستانش به صنعت بزرگ نتورک‌مارکتینگ معرفی شده است و در ابتدا هیچ درک و شناختی از آن نداشت و بعد از 8 ماه پیگیری در نهایت تصمیم به حضور در بازاریابی شبکه‌ای گرفت. وی در خصوص دلیل انتخاب شرکت شبکه بادران تصریح کرد: از زمانی که شرکت بادران را شناختم، همواره در حال رشد و پیشرفت بوده و همین موضوع باعث جذب من شد و دیگر این‌که مدیران شرکت بادران دیدگاهی بلندمدت و جهانی دارند و همه این‌ها باعث شد که علاقه خاصی به این شرکت پیدا کنم. یکی از اهداف مهم شرکت بادران در شرایط فعلی قرار گرفتن در رده‌های برتر رنکینگ جهانی است و این برای تمامی بازاریاب‌ها بسیار ارزشمند است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: صنعت نتورک‌مارکتینگ هنوز آن‌طور که باید معرفی نشده و اطلاعات مردم در این خصوص بسیار محدود است، ولی اطمینان دارم که در آینده‌ای نزدیک این صنعت تبدیل به قطب اقتصاد کشور خواهد شد و حتی این پتانسیل را دارد که اقتصاد کشور را از وضعیت مبتنی بر نفت نجات دهد.ما همیشه بر این اعتقاد بودیم و هستیم که آموزش شاهرگ نتورک‌مارکتینگ است و سازمان فاقد سیستم آموزش عملاً توخالی خواهد بود. در کل معتقد هستم که بازاریابی شبکه‌ای در سه حوزه حمایت از تولید داخلی، بالابردن سطح درآمدی برای عموم جامعه و  حذف قیمت‌های کاذب بازار(افزایش قدرت خرید) می‌تواند به اقتصاد کشور کمک زیادی کند.
اهمیت آینده نگری
اشکان رافتی حدود 5 سال قبل توسط یکی از دوستانش به شرکت شبکه بادران معرفی شده است. وی در مورد این شرکت خاطرنشان کرد: بادران همیشه پیشرو و مبتکر بوده و البته همواره توانسته بزرگ‌ترین مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از پیش رو بردارد، به همین دلیل در مدت زمان محدودی توانست نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند که این موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود و البته نکته کلیدی بادران دیدگاه مدیران ارشد آن است. چون آن‌ها باور به خانواده‌ای بزرگ در سرتاسر کشور را دارند و این گستردگی و دیدگاه جهادی و آبادگری را کاملاً در شرکت بادران می‌توان احساس کرد.
وی در ادامه افزود: شغل‌های  موج سومی در دنیا یکی از تأثیرگذارترین مشاغل روز دنیا هستند که در ایران هم دقیقاً همین اتفاق افتاده و با توجه به این‌که صنعت بازاریابی شبکه‌ای یکی از پرچمدارهای مشاغل موج سومی(موج الکترونیک) است، قطعاً در ایران و جهان این صنعت به شدت پیشرفت خواهد کرد و شاهد موفقیت‌های زیادی در این صنعت خواهیم بود.
رافتی در پایان تصریح کرد: به ورودی‌های جدید تبریک می‌گویم، چون در واقع این عزیزان در زمان حال وارد صنعتی شده‌اند که برای آینده است و قطعاً افرادی که آینده‌نگر باشند، نسبت به کل جامعه موفق‌تر خواهند بود و در آخر به عزیزانی که هنوز با این صنعت آشنایی کاملی ندارند، پیشنهاد می‌کنم‌ آینده را در امروز تجربه کنند.
دیدگاه جهانی مدیران
عباس قره‌گوزلو برای اولین بار در سال 94 توسط یکی از دوستانش با این صنعت آشنا شده و از این طریق دریچه‌های جدیدی به روی زندگی او باز شده است. وی در مورد دلیل رشد سریع شرکت شبکه بادران خاطرنشان کرد: نگرش بزرگ و جهانی مدیران و توزیع‌کنندگان ارشد بادران باعث بروز چنین اتفاقات شیرینی شده است. آن‌ها با همدلی و اتحاد در برابر سختی‌ها به خوبی ایستادگی کردند و با تولید محصولات باکیفیت ایرانی گام‌های بلندی در زمینه شکوفایی اقتصاد کشور برداشتند و این برای ما افتخاری بزرگ محسوب می‌شود. از روزی که وارد بادران شدم دیدگاه مدیران آن حضوری مقتدرانه در عرصه‌های جهانی بوده و این دیدگاه می‌تواند نقش مهمی در آینده بازاریابان شبکه‌ای داشته باشد.
وی در ادامه ضمن تأکید بر آموزش تصریح کرد: با شرایط به وجود آمده در کشور به واسطه ویروس کرونا نمی‌توان از نقش پررنگ بازاریابی شبکه‌ای در رونق اقتصادی کشور چشم‌پوشی کرد و معتقدم با توجه به ایجاد اشتغال برای میلیون‌ها جوان و ایجاد انگیزه و امید برای ساخت آینده‌ای بهتر و حمایت از تولید داخل، تلاش برای ورود به بازارهای جهانی در آینده‌ای نه چندان دور صنعت قدرتمند بازاریابی شبکه تأثیر چشم‌گیر و به سزایی در جهت رشد اقتصادی و ورود ارز به داخل کشور خواهد داشت.
نتورک برای آیندگان
حسین رجبی 30 مهر 1393 از طریق یکی از اقوام به صنعت بازاریابی شبکه‌ای معرفی شد. او ضمن تمجید از اراده و پشتکار مدیران شبکه بادران تأکید کرد: بادران مانند رود خروشان با تمام قدرت مسیر خود را پیدا کرده و هیچ چیز جلودارش نیست و این موضوع باعث شده که نفرات زیادی جذب بازاریابی شبکه‌ای و هلدینگ بزرگ بادران شوند و از این بابت خداوند را شکر می‌کنم. البته در شرایط فعلی وارد عصر الکترونیک و ITشده‌ایم و در این دوران نتورک‌مارکتینگ که بر پایه توزیع کالا به روش مدرن استوار است، بدون تردید فرصتی ایده‌آل برای همه محسوب می‌شود و به زودی تبدیل به پردرآمدترین و جذاب‌ترین صنعت ایران تبدیل خواهد شد. البته علاقه‌مندان باید در زمینه‌های فروش، رهبری، مدیریت و مهارت‌های فردی به تجربه مطلوبی دست پیدا کنند که در این صورت حتماً موفق خواهند شد.
وی در ادامه با تأکید بر تأثیر مثبت بازاریابی شبکه‌ای بر اقتصاد کشور اظهار داشت: این صنعت آینده اقتصاد جهان را در اختیار خواهد گرفت و پیشنهاد می‌کنم که ورودی‌های جدید حتماً با علم و آگاهی این مسیر را انتخاب کنند، چون آینده آن‌ها را تحت تأثیر قرار خواهد داد و در واقع با انتخاب این شغل برای آیندگان خود فضای بهتری را ایجاد کنیم.
آموزش سرلوحه فعالیت
حسین صادقی 4 سال قبل توسط یکی از همکلاسی‌های دانشگاه با شرکت شبکه بادران آشنا شده است. وی ضمن تمجید از عملکرد مدیران شرکت شبکه بادران تصریح کرد: همواره سعی دارم ارتباط نزدیکی با مدیران و قدیمی‌ترهای بازاریابی شبکه‌ای داشته باشم و از تجربیات و بینش آن‌ها به خوبی استفاده کنم، چون بدون تردید یکی از ارکان پیشرفت همین افراد باتجربه هستند. در کنار آن‌ها شرکت بادران به خوبی بستر لازم را برای پیشرفت بازاریاب‌ها فراهم کرده است و ما باکمی تلاش می‌توانیم خود را به اهداف موردنظر برسانیم.
صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: در کشورمان برای تولید مشکل خاصی وجود ندارد، ولی نکته کلیدی نحوه توزیع است که باعث موفقیت یا ناکامی تولیدکننده‌ها می‌شود و شرکت شبکه بادران با آموزش بازاریاب‌های مقتدر به خوبی توانسته در این مدت محصولات باکیفیت خود را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. برای همین معتقدم که بادران یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌ها در حوزه کارآفرینی محسوب می‌شود. اما نکته کلیدی در این صنعت آموزش است و اگر بازاریاب‌های عزیز و مخصوصاً ورودی‌های جدید دنبال پیشرفت هستند، باید آموزش را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند. وی در پایان افزود: نتورک‌مارکتینگ با کمترین هزینه قابل اجرا است و سرمایه چندانی هم لازم ندارد. به همین دلیل به کسانی که هنوز وارد آن نشده‌اند پیشنهاد می‌کنم که زمان را از دست نداده و به عنوان شغلی ثابت و آینده دار به آن توجه کنند.
سه شغل برتر ایران و جهان
سعید یمینی به دلیل نوع نگرش مدیران و توزیع‌کنندگان ارشد شرکت شبکه بادران به این صنعت وارد شده است و در شرایط فعلی به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است. او ضمن آرزوی اهتزاز پرچم بادران بر قله‌های جهان، تصریح کرد: بادران رشد بسیار سریعی را در دستور کار خود قرار داده است و ما بازاریاب‌ها و توزیع‌کنندگان باید با تلاش مضاعف خود را همسطح آن رشد دهیم. در واقع شرکت بادران برای رشد هر چه بیشتر بازاریاب‌های خود در حوزه آموزش سرمایه‌گذاری و توجه بسیار زیادی کرده است و حتماً تا 5 سال آینده شرایط درخشانی را شاهد خواهیم بود. وی در ادامه خاطرنشان کرد: با اطمینان می‌گویم که صنعت نتورک‌مارکتینگ در آینده‌ای نزدیک جزء سه شغل برتر ایران و جهان خواهد بود و افراد زیادی جذب آن خواهند شد. به همین دلیل به تمامی دوستان پیشنهاد می‌کنم که زودتر وارد این صنعت شده و فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کنند تا در آینده‌ای نزدیک در لیست انسان‌ها موفق قرار بگیرند.
مسیر یکسان نتورک در جهان
علیرضا گودرزی ابتدا در مورد بازاریابی شبکه‌ای اطلاعات چندانی نداشته، اما با گذشت زمان و تمرکز بر روی افکار و دیدگاه‌های مدیران ارشد بادران در نهایت توسط یکی از دوستان صمیمی خود وارد این صنعت شده است. وی در مورد شرکت شبکه بادران اظهار داشت: دیدگاه مدیران بادران بسیار بزرگ و برای افراد کم اطلاع تا حدودی غیر قابل باور است، ولی کسانی که از نزدیک با این صنعت آشنا هستند، دقیقاً متوجه می‌شوند که چه آینده ایده‌آلی را پیش رو دارند. مسیر حرکت نتورک‌مارکتینگ در تمام دنیا یکسان است و این موضوع با کمی مطالعه و بررسی قابل فهم است. گودرزی در ادامه تصریح کرد: معتقدم آموزش در بازاریابی شبکه‌ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل شرکت بادران با ایجاد فضاهای مناسب روی این موضوع برنامه‌ریزی دقیقی را انجام داده و حتی دانشگاهی نیز راه‌اندازی شده که این‌ها باعث افزایش روحیه و انگیزه بازاریاب‌های شبکه‌ای می‌شود. وی در پایان افزود: به ورودی‌های جدید پیشنهاد می‌کنم که مطالعه را با قدرت و تمرکز بالایی دنبال کنند، چون هر چه اطلاعات و آگاهی بیشتری داشته باشند، درصد موفقیت آن‌ها نیز بالاتر خواهد رفت و مطالعه کمک می‌کند تا از سرعت پیشرفت شرکت بادران عقب نمانیم.
بزرگ‌ترین صادرکننده
برای اولین بار ایمان آشتیانی در سال 1395 با حضور در جلسه‌ای هفتگی با این صنعت آشنا شد و با توجه به صحبت‌های مطرح شده تصمیم به ورود به دنیای نتورک‌مارکتینگ گرفت. وی در مورد شرکت شبکه بادران تأکید کرد: در بادران مدیریتی کارآمد و مدرن وجود دارد که با آموزش و حمایت‌های لازم به خوبی از بازاریاب‌ها حمایت می‌کند و این روند در آینده‌ای نزدیک باعث رشد و ارتقاء این صنعت خواهد شد. آشتیانی ادامه داد: شرکت بادران در وضعیت کنونی چندین کارخانه تولیدی در اختیار دارد که البته به دلیل کیفیت بالای محصولات به خوبی مورد استقبال قرار گرفته‌اند و با این روند بدون تردید در آینده‌ای نزدیک شرکت بادران تبدیل به یکی از صادرکنندگان بزرگ کشور خواهد شد. وی در پایان افزود: در بادران زیرساخت‌های بسیار خوبی ایجاد شده و همین موضوع به بازاریاب‌های شکبه‌ای اطمینان و اعتماد زیادی می‌دهد تا با قدرت بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.

دیدگاه و نظریات توزیع‌کنندگان برتر شرکت شبکه بادران؛ تجربه آینده در امروز