تلفن تماس: 021-45863
اطلاعیــه شماره 2303

یک خبرنگار اقتصادی: بادران تصورات منفی را تغییر داد

چهارشنبه، 24 ارديبهشت ماه 1399

  محمد آیتی، خبرنگار حوزه اقتصاد که مدیریت یک پایگاه خبری را هم بر عهده دارد، به مرکز رسانه و اطلاع رسانی شبکه بادران گفت:
 به طور کلی مشکل اصلی شرکت‌های بازاریابی غیرقانونی سابق که ذهنیت مردم را نسبت به این حرفه تا حدودی منفی کرده اند،عدم وجود کالا در سیستم بود، فرد به ازای پرداخت پول، کالایی دریافت نمی کرد و ذهنیت افرادی که وارد می شدند این بود که تحت هر شرایطی اطرافیان خود را وارد سیستم کنند.
وی افزود: در حال حاضر هم هستند که می خواهند در هر شرایطی محصول خود را به فروش برسانند بدون اینکه فرد موردنظر به کالا نیاز داشته باشد و سپس آن‌ها را وارد حرفه خود کنند.
آیتی گفت: ازنظر من اقتصاد سالم یعنی این اتفاق باید به‌صورت طبیعی رخ دهد؛ بدین‌صورت که محصولات باکیفیت باشند و فرد به‌صورت خودکار مصرف‌کننده کالا شود و درنهایت اگر خواست از این طریق درآمدزایی کند. با توجه به اینکه شرکت بادران روی محصولات و فروش آن‌ها متمرکز است و چندین سال است که فعالیت می‌کند، به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان آن را با شرکت‌های غیرقانونی سابق مقایسه کرد.درواقع بادران تصورات منفی از بازاریابی شبکه‌ای را تغییر داد.

یک خبرنگار اقتصادی: بادران تصورات منفی را تغییر داد