تلفن تماس: 021-45863
اطلاعیــه شماره 122

مشکل شرکت به پرداخت ملت در خرید از طریق نرم افزار موبایل

سه شنبه، 19 اسفند ماه 1393

       به اطلاع کلیه مشاورین محترم شرکت بادران میرساند اخیرا گزارش هایی مبنی بر عدم نمایش درگاه پرداخت آنلاین در برخی دستگاه ها و خصوصا نرم افزار موبایل به واحد پشتیبانی فنی ارائه شده است. لازم بذکر است شرکت به پرداخت ملت از روز جمعه 13 اسفند ماه اقدام به ایجاد تغییرات بر روی گواهینامه SSL خود نموده است (اطلاعیه شماره 7 شرکت به پرداخت ملت) که در این صورت احتمالا در مرورگر های قدیمی و نرم افزار های اختصاصی، پرداخت آنلاین با مشکل مواجه میشود. لذا ضروری است که مشاورین محترم آخرین نسخه های مرورگر های خود را دانلود و نصب نمایند. پیشنهاد ما استفاده از آخرین مرورگر های موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم میباشد تا علاوه بر رفع مشکل فوق بهترین ها  را از فضای جدید طراحی شده در وب سایت تجربه نمایید.
علاوه بر این ، درگاه پرداخت موبایل و نرم افزار نیز توسط این شرکت در حال بروز رسانی است که طی تماس های مسئولین فنی سایت با آن شرکت اعلام شده شرکت به پرداخت در حال نصب سیستم جدید پرداخت  میباشد و تا تصحیح این درگاه برای موبایل خرید اینترنتی با نرم افزار ممکن است با اختلال همراه باشد. بخش فنی شدیدا در حال پیگیری این موضوع بوده و در اطلاعیه های بعدی مراتب به اطلاع مشاوران محترم خواهد رسید.